koktajl czeresniowy

K

oktajl czereśniowy jest nie tylko słodki, ale i bardzo zdrowy. Jest bogaty w białko, ubogi w niezdrowe tłuszcze i nie ma w nim białego cukru. Możesz dodawać do niego najprzeróżniejsze składniki. Poniżej przedstawiam swoje propozycje:

200 gr czereśni bez pestek z ze szklanką jogurtu greckiego, połową szklanki mleka i łyżką stołową ksylitonu;
Dwie szklanki czereśni bez pestek wymieszaj z dwiema szklankami truskawek, dodaj szklankę jogurtu greckiego, połowę szklanki mleka i łyżkę stołową ksylitonu; opcjonalnie możesz dodać sok z cytryny w pół szklanki wody;
Wymieszaj szklankę czereśni bez pestek z bananem, szklanką truskawek, połową szklanki wiśni bez pestek, szklanką wody, lub mleka roślinnego.

sklep sokomedica

Powyższe propozycje są absolutnymi bombami witaminowymi, bogatymi w witaminę C, A i B, oraz potas i kwas foliowy. Stanowią nie tylko zdrowy posiłek, ale także zamiennik porcji słodyczy. Jest to idealne rozwiązanie dla osób odchudzających się oraz pragnących pozostać w formie.ry, gdyż w tych miejscach wchłaniają się niechciane pozostałości pestycydów.